=
An overview of new products from the cosmetics industry
Najnowsze produkty do pielęgnacji włosów DOVE zachwycają estetycznymi opakowaniami, oszałamiającym zmysły zapachem, no i oczywiście innowacyjnymi formułami, które pielęgnują włosy, a przy okazji sprawiają przyjemność podczas ich stosowania.
Na konferencji prasowej, którą poprowadziła dziennikarka Agnieszka Popielewicz obecne były także aktorki zainteresowane pielęgnacją włosów: Katarzyna Zielińska oraz Julia Pietrucha, która umiliła spotkanie pięknym recitalem. Niedługo możemy spodziewać się podobno płyty z niezwykle nastrojowymi piosenkami, na które czekamy z niecierpliwością!
Na konferencji zaprezentowano trzy nowe linie: Pure Care Dry Oil - przeznaczoną do włosów suchych i matowych. Youthful Vitality - idealną dla włosów dojrzałych, w tym siwych oraz Oxygen&Moisture stworzoną z myślą o włosach cienkich. Mnie przypadła do gustu seria Pure Care Dry Oil. Szampon i odżywka w złocistym kolorze sprawiły, że po umyciu, długie włosy, stały się podatne na rozczesanie i jedwabiste w dotyku. Lekki olejek do wszystkich typów włosów Pure Care Dry Oil, 1 Szampon Dove Oxygen&Moinsture, 250ml -19,99 zł
Do nowych serii dołączyły lekkie olejki, o nietłustej formule, które możemy stosować na trzy sposoby. Czyli przed myciem, pozostawiając olejek na 30 minut jako maskę. Po umyciu, nanosząc olejek bezpośrednio na włosy wilgotne lub suche, co zabezpieczy je przed działaniem np. gorącego powietrza suszarki. Z kolei trzeci sposób polegający na dodaniu jednej porcji olejku do ulubionej odżywki i niespłukiwaniu go, zapewni działanie odżywcze. A propos pięknego zapachu, na który zawsze zwracam uwagę w kosmetykach i uważam go za wielki walor, to produkty DOVE zawdzięczają je nutom kwiatu Champaca, białej orchidei, jaśminowi oraz róży. Magnolia champaca pochodzi z Indii oraz Chin i ma charakterystyczne zółtopomarańczowe, silnie pachnące kwiaty, po które sięga przemył perfumeryjny. Znajdziemy je m. in u Diora.
Julia pietrucha i nuty zapachowe DOVE.
Na konferencji firmy DOVE zaprezentowano wyniki badań, które przeprowadzono na zlecenie marki w latach 2004-2012. Raport. Prawdziwe Piękno. Redefinicja - zawiera opinie kobiet na temat postrzegania atrakcyjności fizycznej. Według Polek na atrakcyjno...
Read moreNowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i b...
Read moreProfesjonalne kosmetyki marki Montibello pochodzą z Barcelony. Firmę stworzono w 1967 roku. Oprócz produktów branży fryzjerskiej dostępne są również kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w warszawski...
Read more