=
An overview of new products from the cosmetics industry
" TREND ZIELONEGO PIĘKNA ZWANEGO GREEN-BEAUTY ZDOBYWA CORAZ TO NOWE RZESZE ZWOLENNIKÓW. W POLSCE RYNEK EKOKOSMETYKÓW JEST JESZCZE BARDZO MŁODY, ALE CORAZ WYRAŹNIEJ ZAZNACZA SWOJĄ OBECNOŚĆ. WIERZYMY, IŻ NASZE DZIAŁANIA MAJĄ REALNY WPŁYW NA ŚRODOWISKO. Z JESZCZE WIĘKSZĄ TROSKĄ PODCHODZIMY DO PIELĘGNACJI SKÓRY. PRAGNIEMY DOSTARCZAĆ JEJ TO, CO Z NATURY NAJLEPSZE. W ODPOWIEDZI NA TE POTRZEBY POWSTAŁA NOWA MARKA KOSMETYKÓW W 100% WEGAŃSKICH I NATURALNYCH!".
ClarenaNaturalis JaninaRachubik technolog, Aleksandra Popławska specjalista_ds_e-marketingu, Sylwia Rząca koordynator_ds_szkoleń, Katarzyna Kosieradzka_PlatiniumCast_PRManagerClarena
DERMOKOSMETYKI AVENE Z RETINALDEHYDEM W warszawskiej restauracji Borysa Szyca odbyła się prezentacja dermokosmetyków Avene z linii YstheAl o działaniu przeciwstarzeniowym. Krem i emulsja oraz preparat wokół oczu i ust są na bazie Retinaldehydu, prek...
Read moreW środowisku medycznym trwa właśnie ostra dyskusja na temat suplementów diety. A to na skutek opublikowanych w USA badań, które donoszą, że niektóre witaminy i minerały w zbyt dużych dawkach są szkodliwe dla naszego zdrowia. [Gualler E and other...
Read moreZ okazji naszego jubileuszu 20-lecia powstania tytułu KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, PRZYGOTOWALIŚMY DLA PAŃSTWA PIERWSZY W POLSCE - KALENDARZ Z PERFUMAMI. TO ŚWIETNY POMYSŁ PREZENT dla przyjaciół, pracowników firm, klientek salonu. Zawiera porady i cie...
Read moreNowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i b...
Read more