=
An overview of new products from the cosmetics industry
Nowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i będziemy tym pięknem emanować, dzięki sile oraz pasji.
Podczas spotkania z marką Neutrogena zaprezentowano nową kampanię reklamową oraz twarz marki - Jennifer Garner, która podzieliła się przesłaniem - "Pozwól rozwinąć się swoim marzeniom..."
Spotkanie zwieńczył wzruszający film "Cuda z nieba" (Miracles from heaven), w którym w główną rolę wcieliła się Jennifer Garner. To wzruszająca historia oparta na faktach. Z wielkim przesłaniem, by nie tracić nadziei. Zwłaszcza w sytuacjach, które wydają się bez wyjścia. Zawsze zdarzają się cuda! Wystarczy w nie TYLKO wierzyć!
TAMARA GOTOWICKA
kosmetykaikosmetologia.pl
Zapraszamy na niezwykle ciekawe warsztaty poświęcone idei kosmetyki naturalnej i zapachom. Podczas spotkania, nie tylko dowiemy się w jaki sposób przygotować kosmetyki, które będą przyjazne skórze, a jednocześnie o pięknym, zniewalającym zapachu, ale...
Czytaj więcejSzokujące odkrycie naukowców – Męskie nasienie jest zdrowe i spowalnia proces starzenia! Chociaż to temat tabu, nie możemy się na niego zamykać. Przecież to całkowicie normalna część życia każdego człowieka i nie musimy się tego wstydzić. Dwóch nau...
Czytaj więcejW sprawach kobiecości rozmawiano na konferencji prasowej - PIERSI JAKO ATRYBUT KOBIECOŚCI. MENTOR SPEŁNIA MARZENIA, zorganizowanej przez firmę Johnson&Johnson w warszawskiej restauracji Flaming&Co. Ciało jest szczególnym obszarem, dzięki kt...
Czytaj więcejUn Jardin Sur Le Toit Hermesa z 2011 roku jest owocowo – kwiatową kompozycją. Zapach został zainspirowany ogrodem znajdującym się na dachu firmowego butiku Hermes w Paryżu. W perfumach odnajdziemy nuty trawy, czerwonego jabłka, gruszki, róży, magnol...
Czytaj więcej