=
An overview of new products from the cosmetics industry
Nowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i będziemy tym pięknem emanować, dzięki sile oraz pasji.
Podczas spotkania z marką Neutrogena zaprezentowano nową kampanię reklamową oraz twarz marki - Jennifer Garner, która podzieliła się przesłaniem - "Pozwól rozwinąć się swoim marzeniom..."
Spotkanie zwieńczył wzruszający film "Cuda z nieba" (Miracles from heaven), w którym w główną rolę wcieliła się Jennifer Garner. To wzruszająca historia oparta na faktach. Z wielkim przesłaniem, by nie tracić nadziei. Zwłaszcza w sytuacjach, które wydają się bez wyjścia. Zawsze zdarzają się cuda! Wystarczy w nie TYLKO wierzyć!
TAMARA GOTOWICKA
kosmetykaikosmetologia.pl
Brrr, dzisiejszy dzień wywołuje u wielu osób smutek, zniechęcenie. W taką właśnie pogodę pragnę Wam przestawić 4 kosmetyki, które z pewnością nie tylko poprawią wygląd skóry, ale także Wasz nastrój. VITA LIBERATA, to nazwa kosmetyków samoopalających...
Czytaj więcejPODZIEL SIĘ PIĘKNEM ZE WSZYSTKIMI oto hasło świątecznej akcji zorganizowanej przez markę L’Oreal wraz z Fundacją TVN. Z tej okazji odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadziła Magda Mołek. Z okazji zbliżających się świąt cztery marki: L’Oréal...
Czytaj więcejW dzisiejszych czasach moc olejków eterycznych jest częstym tematem wśród zwykłych ludzi, jak i ekspertów i naukowców. Mianowicie mają one szerokie zastosowanie, na przykład: wiele osób wykorzystuje je jako kluczowy składnik dodany do szamponu w celu...
Czytaj więcejNa konferencji firmy DOVE zaprezentowano wyniki badań, które przeprowadzono na zlecenie marki w latach 2004-2012. Raport. Prawdziwe Piękno. Redefinicja - zawiera opinie kobiet na temat postrzegania atrakcyjności fizycznej. Według Polek na atrakcyjno...
Czytaj więcej