=
An overview of new products from the cosmetics industry
Nowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i będziemy tym pięknem emanować, dzięki sile oraz pasji.
Podczas spotkania z marką Neutrogena zaprezentowano nową kampanię reklamową oraz twarz marki - Jennifer Garner, która podzieliła się przesłaniem - "Pozwól rozwinąć się swoim marzeniom..."
Spotkanie zwieńczył wzruszający film "Cuda z nieba" (Miracles from heaven), w którym w główną rolę wcieliła się Jennifer Garner. To wzruszająca historia oparta na faktach. Z wielkim przesłaniem, by nie tracić nadziei. Zwłaszcza w sytuacjach, które wydają się bez wyjścia. Zawsze zdarzają się cuda! Wystarczy w nie TYLKO wierzyć!
TAMARA GOTOWICKA
kosmetykaikosmetologia.pl
Tak prezentuje się wiosenny numer KOSMETYKI I KOSMETOLOGII nr 99. Oprócz tematów kosmetycznych, czyli najnowszych zabiegów, na które warto zwrócić uwagę, prezentację technologii i osiągnięć kosmetologii rozwijającej się w tempie wręcz oszałamiającym,...
Czytaj więcejW restauracji Kameralnej w Warszawie mieliśmy okazję wysłuchać niezwykle ciekawej prezentacji dotyczącej wszechstronnego zastosowania kremu Beta-Skin. Produkt jest zalecany osobom ze skórą alergiczną, przy atopowym zapaleniu skóry, trądziku. Wspomag...
Czytaj więcejZ okazji naszego jubileuszu 20-lecia powstania tytułu KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, PRZYGOTOWALIŚMY DLA PAŃSTWA PIERWSZY W POLSCE - KALENDARZ Z PERFUMAMI. TO ŚWIETNY POMYSŁ PREZENT dla przyjaciół, pracowników firm, klientek salonu. Zawiera porady i cie...
Czytaj więcejOczy i usta to najważniejsze części naszej twarzy. Jak je podkreślić? Pani Marta, makijażystka firmy Golden Rose, zaprezentowała trendy charakterystyczne dla nadchodzącego sezonu jesienno-zimowego 2015. Oczywiście stosujemy strobing, czyli nową wersj...
Czytaj więcej