=

COSMONEWS - Przegląd kosmetyczny

An overview of new products from the cosmetics industry




profile-picture
Dodał: Redaktor CosmoNews - Uroda, 8 lat temu

KAMPANIA EDUKACYJNA - TWARZ Z GŁOWĄ



Twarz z głową


Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej kontrowersji. Firma Allergan, pomysłodawca kampanii - „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość” zaprosiła do debaty poświęconej perspektywom medycyny estetycznej Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskie Towarzystwo Lekarskie – Oddział w Warszawie oraz Sekcję Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Kampania skierowana jest do osób, które poszukują rzetelnej wiedzy
z zakresu medycyny estetycznej. Jak podkreślili prelegenci zabiegi są bezpieczne, jeśli będziemy z nich korzystać rozważnie. Zwrócono uwagę na istotną rolę lekarza, który powinien przeprowadzić z pacjentem wywiad, zaproponować lub też odradzić zabieg, jeśli nie jest on właściwy.

Debata_inaugurująca_kampanię_Twarz_z_Głową_wiem_wymagam _wybieram_sprawdzoną jakość_21_03_2013





Prelegenci: Prof. Waldemar Placek – Przewodniczący, Sekcja Dermatologii Estetycznej, Polskie Towarzystwo Dermatologiczne, prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta – Seksuolog, ginekolog, Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska – Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, dr Maria Rotkiel – Psycholog społeczny, dr Andrzej Ignaciuk – Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, Sekcja Medycyny Estetycznej PZL oraz Anna Popek, prowadząca spotkanie

profile-picture
8 lat temu

Z WIZYTĄ W KLINICE DR BARBARY PARDA-GŁOMSKIEJ Mieliśmy przyjemność skorzystać z zaproszenia dr Barbary Parda, lekarza medycyny estetycznej. Pani doktor podzieliła się z nami informacjami dotyczącymi trendów, jakie pojawiły się w branży związanej z p...

Czytaj więcej
profile-picture
8 lat temu

Oczy i usta to najważniejsze części naszej twarzy. Jak je podkreślić? Pani Marta, makijażystka firmy Golden Rose, zaprezentowała trendy charakterystyczne dla nadchodzącego sezonu jesienno-zimowego 2015. Oczywiście stosujemy strobing, czyli nową wersj...

Czytaj więcej
profile-picture
8 lat temu

PODZIEL SIĘ PIĘKNEM ZE WSZYSTKIMI oto hasło świątecznej akcji zorganizowanej przez markę L’Oreal wraz z Fundacją TVN. Z tej okazji odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadziła Magda Mołek. Z okazji zbliżających się świąt cztery marki: L’Oréal...

Czytaj więcej
profile-picture
6 lat temu

Rose Anonym marki Atelier Cologne to zapach kwiatowo-drzewny z odrobiną słodkości z 2012 roku. Moim zdaniem z gatunku tych orientalnych. Absolut wody kolońskiej o stężeniu 18 proc. Jak wszystkie absoluty wód kolońskich tej marki, zapach Rose Anonyme...

Czytaj więcej
© 2018-2025 CosmoNews.pl ~ Przegląd kosmetyczny | Kontakt | Redakcja
Recenzje i nowości kosmetyczne.