=
An overview of new products from the cosmetics industry
Pierwszą imprezę w patronackim salonie czasopisma KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA - FESTIWAL URODY, mamy już za sobą. Zaproszone Panie mogły skorzytać z profesjonalnego makijażu marki MARY KAY, z zabiegów na dłonie, peelingu ust i wielu, wielu profesjonalnych porad dotyczących pielęgnacji skóry.
Jak to zwykle bywa w miłym towarzystwie Pań, nie zabrakło także rozmów na temat mody, zdrowego stylu życia, odpowiedniej diety oraz wymiany doświadczeń, nawet życiowych. Dziękujemy Pani Marcie Szczegodzińskiej z Mary Kay Cosmetics i wszystkim Uczestniczkom spotkania.
Mary Kay w 1963 roku założyła w Teksasie firmę kosmetyczną, która wkrótce zaczęła być znana na całym świecie. W tym trudnym czasie Mary Kay stała się niezależną businesswoman i odniosła sukces. Za nią podążyły setki kobiet, którym zależało na rozwoju profesjonalnym. Mary Kay była wyjątkową osobą. W KOSMETYCE I KOSMETOLOGII, w nr 68 z 2006 roku, wspominałam o niej w związku z pierwszą konferencją prasową oraz biografią Mary Kay, którą przeczytałam z wielkim zainteresowaniem o wymownym tytule – „CUDA SIĘ ZDARZAJĄ”. Wówczas napisałam – „Sukcesy odnoszą Ci, którzy wyróżniają się osobowością, zdolnościami i stawianiem sobie życiowych celów. A takie zasady wyznawała właśnie Mary Kay. Jak podkreślała - entuzjazm, dyscyplina, chęci , wreszcie uznanie dla innych – to najważniejsze wartości pozwalające odnieść sukces”. Tego życzę wszystkim naszym wiernym Czytelnikom oraz Sympatykom!
FESTIWAL URODY uważamy za bardzo udane spotkanie! Niebawem zapraszamy na na kolejne!
Redaktor Naczelna czasopisma KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, Tamara Gotowicka, oddała się w ręce Pani Marty. Efekt makijażu, który wybrała był naturalny, dziewczęcy, z przewagą jasnego różu, beżu i bieli.
Powiedzenie, że żyjemy w czasach absolutnego chaosu informacji, brzmi jak trywialne stwierdzenie. Internet z jednej strony problem rozwiązał, bo mamy łatwiejszy dostęp do informacji, z drugiej go zintensyfikował. Kiedyś polegaliśmy na publicznych ran...
Czytaj więcejZ okazji 10-lecia marki Perfecta spotkaliśmy się na uroczystym śniadaniu, które poprowadziła Małgorzata Rozenek. I tym razem wcieliła się w rolę - Perfekcyjnej Pani domu odpowiadając na pytania dotyczące stylu życia, w tym organizacji czasu, również...
Czytaj więcejNowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i b...
Czytaj więcejZapraszamy na ZABIEG URZĄDZENIEM DERMATION do salonu kosmetycznego w samym sercu WARSZAWY na Nowym Świecie! Zabieg z zastosowaniem urządzenia najnowszej regeneracji - DERMATION pomoże zwalczyć efekty starzenia się skóry (tj. zmarszczki, naczynka krwi...
Czytaj więcej