=

COSMO NEWS - Cosmetic review

An overview of new products from the cosmetics industry




profile-picture
Dodał: Redaktor CosmoNews - Uroda, 7 years ago

MISS KOSMETYCZEK CLARENY



Zapraszamy do wzięcia udziału w prestiżowym wydarzeniu CLARENY, którym jest wybór MISS KOSMETYCZEK 2014. 19 stycznia, czyli już w niedzielę odbędzie się uroczysta GALA podczas, której wybierzemy MISS KOSMETYCZEK 2014 r.

Najbliższą niedzielę ogłaszamy świętem piękna. W hotelu Radisson Blu pojawi się 200 gości, 12 finalistek i odbędzie się wybór Miss Kosmetyczek 2014. Poznamy najpiękniejszą i najambitniejszą kosmetyczkę w Polsce. Diamentową Galę uświetnią m. in Monika Richardson, Tomasz Jacyków, Piotr Sałata, Robert Korzeniowski, Joanna Moro, Piotr Zelt, Anna Samusionek, Olga Borys, Aleksandra Kisio. Diamentową Galę poprowadzi Tomasz Kammel.

Głosować mogą także internauci. Zapraszamy na str www.misskosmetyczek.pl

Zgłaszając się do konkursu, którego Patronem Medialnym jest czasopismo KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, możesz zostać ambasadorką marki CLARENA.

Jeśli działasz z pasją, masz doświadczenie i wiedzę, zależy Ci na wypromowaniu gabinetu kosmetycznego, pragniesz wzmocnić relacje z klientami - zgłoś się do konkursu.

- Miss Kosmetyczek to autorski projekt marki Clarena. Kolejna, piąta już, edycja wydarzenia skoncentrowana jest wokół głównego hasła marki – „Piękno ma znaczenie”. Szukamy ambasadorek marki, które są profesjonalnymi kosmetyczkami i godnymi wizytówkami swojego salonu, a także bliska jest im filozofia Clareny – podkreśla Beata Mroziuk, dyrektor marketingu marki Clarena.

Na zdobycie tytułu Miss Kosmetyczek 2014 mają szansę kandydatki, które oprócz atrakcyjnego wyglądu fizycznego inwestują także w rozwój, umiejętnie promują kobiecość, edukują klientki i doradzają im właściwą pielęgnację. Szeroko pojęta formuła konkursu ma promować połączenie aspektów piękna fizycznego, duchowego i zdrowotnego.

- W tym roku wprowadzamy rekomendacyjną ankietę dla uczestniczek naszego plebiscytu. To m.in. na podstawie opinii klientek ich salonów będziemy typować pretendentki do tytułu Miss. Pozwoli to zwrócić uwagę na kluczowe aspekty w pracy kosmetyczek, poznać oczekiwania klientek i przybliży sylwetki uczestniczek – mówi Beata Mroziuk.

Do konkursu już mogą zgłaszać się kosmetyczki. Niezbędne dokumenty znajduj się na stronie organizatora:misskosmetyczek.pl. Na zgłoszenia czekamy do 2 grudnia.

Spośród wszystkich ankiet jury wytypuje dwanaście finalistek. Zostaną one zaproszone na specjalne zgrupowanie, podczas którego spotykają się z założycielką marki – Patricią Popławską i podszkolą swój warsztat kosmetyczny w trakcie szkoleń merytorycznych w siedzibie Clareny. Panie będą miały okazję dowiedzieć się, jak wspierać swój biznes - zaplanowano spotkanie z trenerem biznesu oraz zadbać o dobry wygląd.

Zdobywczynię korony Miss poznamy podczas uroczystej gali już19 stycznia 2014 roku. Główną nagrodą dla Miss będzie pakiet szkoleń i kosmetyków o łącznej wartości 6000 zł. Clarena przewidziała także pulę atrakcyjnych nagród dla I i II vice Miss Kosmetyczek 2014 oraz Miss Internautów.

WYWIAD Z Patricią Popławską, założycielką i prezes Clareny

Dzięki determinacji i pięknym ambicjom Patricia Popławska zarządza marką, która jest niekwestionowanym liderem rynku kosmetyki profesjonalnej w Polsce. Pomaga też kobietom realizować marzenia o rozwoju biznesowym w pięknym stylu. Dlatego pięć lat temu wykreowała ideę konkursu Miss Kosmetyczek.

Kim powinna być Miss Kosmetyczek 2014? Poszukujemy ambasadorki marki Clarena. Profesjonalnej kosmetyczki, która jest wizytówką swojego salonu, a przy tym bliska jest jej filozofia marki, według której ,,Piękno ma znaczenie”. Poza tym, przyszła Miss powinna być kobietą ambitną, współpracującą z najlepszymi markami kosmetycznymi, stawiającą na rozwój swój, jak i swojego biznesu.

Czy zdaniem Pani liczy się także wygląd? Wygląd to nie wszystko. Dzięki konkursowi chcemy pokazać, że piękno ma wiele definicji. Piękno to inwestowanie w rozwój, umiejętne promowanie kobiecości, edukowanie klientek w aspekcie właściwej pielęgnacji, doradztwa w salonie. Uważam, że piękne kobiety, to kobiety, które nie przestają się rozwijać i realizować swoje plany. Clarena jest pierwszą marką, która wprowadziła konkurs odzwierciedlający wszystkie te wartości. W tym roku odbywa się już piąta edycja Miss Kosmetyczek.

Jak przez te lata zmieniał się konkurs? Mimo upływu lat, profil laureatek konkursu jest podobny. Miss Kosmetyczek zostawały kobiety, które stawiają na profesjonalizm, są wykształconymi ekspertkami. Dzięki temu nie boją się nowości branżowych, ale prężnie je testują, wprowadzają i doradzają swoim klientkom. Potrafią nie tylko zadbać o piękno kobiet odwiedzających ich salon, ale także doradzają, jak pielęgnować skórę w domu, aby podtrzymać efekt zabiegów.

Dlaczego Clarena chce wspierać rozwój kosmetyczek? Jako lider rynku czujemy się do tego zobowiązani. Jesteśmy największym w Polsce producentem kosmetyków profesjonalnych i sprzętu zabiegowego. Mamy ok 40 procentowy udział w rynku. Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym i laboratorium badawczym. Takie zaplecze pozwala nam na szereg działań wspierających kosmetyczki. Dostarczamy im w swoich preparatach najlepsze, innowacyjne składniki, jak np. Witamina U czy Sytenol A. Zapewniamy szeroką ofertę profesjonalnych szkoleń kosmetycznych, prowadzimy seminaria, podczas których eksperci poszerzają wiedzę kosmetyczek. Jesteśmy na wszystkich najważniejszych targach branżowych w Polsce, ale też zagranicą. Te fakty potwierdzają, że jeśli ma się głowę pełną pomysłów i determinację, to możliwa jest realizacja każdego celu. Życzę wszystkim uczestniczkom powodzenia!



profile-picture
7 years ago

Tak prezentuje się wiosenny numer KOSMETYKI I KOSMETOLOGII nr 99. Oprócz tematów kosmetycznych, czyli najnowszych zabiegów, na które warto zwrócić uwagę, prezentację technologii i osiągnięć kosmetologii rozwijającej się w tempie wręcz oszałamiającym,...

Read more
profile-picture
7 years ago

Twarz z głową Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej ko...

Read more
profile-picture
7 years ago

19 lutego 2013 roku w Ambasadzie Francji odbyło się spotkanie z renomowanymi francuskimi wytwórcami produktów pielęgnacyjnych. Była to okazja do poznania bardzo ciekawej oferty kilkunastu marek, które w Polsce poszukują przedstawicieli. OLYMPUS DIG...

Read more
profile-picture
7 years ago

Profesjonalne kosmetyki marki Montibello pochodzą z Barcelony. Firmę stworzono w 1967 roku. Oprócz produktów branży fryzjerskiej dostępne są również kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w warszawski...

Read more
© 2018 CosmoNews.pl | Website for cosmetologis | Kontakt | Redakcja
Publishing Industry