=

COSMO NEWS - Cosmetic review

An overview of new products from the cosmetics industry




profile-picture
Dodał: Redaktor CosmoNews - Uroda, 7 years ago

KAMPANIA EDUKACYJNA - TWARZ Z GŁOWĄ



Twarz z głową


Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej kontrowersji. Firma Allergan, pomysłodawca kampanii - „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość” zaprosiła do debaty poświęconej perspektywom medycyny estetycznej Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskie Towarzystwo Lekarskie – Oddział w Warszawie oraz Sekcję Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Kampania skierowana jest do osób, które poszukują rzetelnej wiedzy
z zakresu medycyny estetycznej. Jak podkreślili prelegenci zabiegi są bezpieczne, jeśli będziemy z nich korzystać rozważnie. Zwrócono uwagę na istotną rolę lekarza, który powinien przeprowadzić z pacjentem wywiad, zaproponować lub też odradzić zabieg, jeśli nie jest on właściwy.

Debata_inaugurująca_kampanię_Twarz_z_Głową_wiem_wymagam _wybieram_sprawdzoną jakość_21_03_2013





Prelegenci: Prof. Waldemar Placek – Przewodniczący, Sekcja Dermatologii Estetycznej, Polskie Towarzystwo Dermatologiczne, prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta – Seksuolog, ginekolog, Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska – Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, dr Maria Rotkiel – Psycholog społeczny, dr Andrzej Ignaciuk – Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, Sekcja Medycyny Estetycznej PZL oraz Anna Popek, prowadząca spotkanie

profile-picture
7 years ago

MAKE UP SCHOOL Sephora zaprosiła nas na konferencję poświęconą innowacyjnemu projektowi "Make-Up School". Są to spotkania podczas, których w Sephorze będzie można dobrać makijaż i nauczyć się jego tajników. Zajęcia odbywają się w grupach. Podczas pó...

Read more
profile-picture
7 years ago

Zapach Incanto Shine Salvatore Ferragamo jest owocowo-kwiatowy. Kompozycja w nucie głowy tętni nutami: ananasa, marakui, bergamotki, które w sercu zapachu rozwijają się dzięki bukietowi frezji, piwonii chińskiej oraz brzoskwini. W podstawie Incanto w...

Read more
profile-picture
5 years ago

To robią nawet najbardziej wprawione w makijażu dziewczyny. Dlaczego tak się dzieje? My już wiemy :) Zapewne niejeden raz miałyście okazję być przedrzeźniane przez osobę stojącą z boku, podczas kiedy wy wykonywałyście makijaż. W trakcie malowania s...

Read more
profile-picture
7 years ago

Z okazji naszego jubileuszu 20-lecia powstania tytułu KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, PRZYGOTOWALIŚMY DLA PAŃSTWA PIERWSZY W POLSCE - KALENDARZ Z PERFUMAMI. TO ŚWIETNY POMYSŁ PREZENT dla przyjaciół, pracowników firm, klientek salonu. Zawiera porady i cie...

Read more
© 2018 CosmoNews.pl | Website for cosmetologis | Kontakt | Redakcja
Publishing Industry