Cosmetic review from the cosmetics industry

COSMO NEWS - Cosmetic review

An overview of new products from the cosmetics industry

kosmetyka1

app.home-slogan2

kosmetyka2
kosmetyka3


KAMPANIA EDUKACYJNA - TWARZ Z GŁOWĄ

KAMPANIA EDUKACYJNA - TWARZ Z GŁOWĄ

profile-picture
Dodał: Redaktor Cosmo Uroda  ·  8 years ago  ·  3044 wyświetleń

Twarz z głową


Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej kontrowersji. Firma Allergan, pomysłodawca kampanii - „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość” zaprosiła do debaty poświęconej perspektywom medycyny estetycznej Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskie Towarzystwo Lekarskie – Oddział w Warszawie oraz Sekcję Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Kampania skierowana jest do osób, które poszukują rzetelnej wiedzy
z zakresu medycyny estetycznej. Jak podkreślili prelegenci zabiegi są bezpieczne, jeśli będziemy z nich korzystać rozważnie. Zwrócono uwagę na istotną rolę lekarza, który powinien przeprowadzić z pacjentem wywiad, zaproponować lub też odradzić zabieg, jeśli nie jest on właściwy.

Debata_inaugurująca_kampanię_Twarz_z_Głową_wiem_wymagam _wybieram_sprawdzoną jakość_21_03_2013



Prelegenci: Prof. Waldemar Placek – Przewodniczący, Sekcja Dermatologii Estetycznej, Polskie Towarzystwo Dermatologiczne, prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta – Seksuolog, ginekolog, Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska – Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, dr Maria Rotkiel – Psycholog społeczny, dr Andrzej Ignaciuk – Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, Sekcja Medycyny Estetycznej PZL oraz Anna Popek, prowadząca spotkanie

profile-picture
7 years ago

To robią nawet najbardziej wprawione w makijażu dziewczyny. Dlaczego tak się dzieje? My już wiemy :) Zapewne niejeden raz miałyście okazję być przed...

Read more
profile-picture
8 years ago

Na konferencji firmy DOVE zaprezentowano wyniki badań, które przeprowadzono na zlecenie marki w latach 2004-2012. Raport. Prawdziwe Piękno. Redefinicj...

Read more
profile-picture
8 years ago

W sprawach kobiecości rozmawiano na konferencji prasowej - PIERSI JAKO ATRYBUT KOBIECOŚCI. MENTOR SPEŁNIA MARZENIA, zorganizowanej przez firmę Johnso...

Read more
profile-picture
8 years ago

Na zbliżające się Święta i Nowy 2014 Rok redakcja czasopisma KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA przygotowuje dla WAS prawdziwy rarytas. JEDYNY I PIERWSZY W POLS...

Read more
© 2018 CosmoNews.pl | Website for cosmetologis | Facebook | Kontakt | Redakcja
Publishing Industry