=
An overview of new products from the cosmetics industry
Rozpoczynamy sezon jesienny. Wśród nowości dostępnych w SEPHORZE, które zaprezentowano dziennikarzom w minioną, słoneczną sobotę, dzisiaj chciałam polecić te oto trzy produkty!
Jeśli poszukujecie zapachu, który doda Wam energii w jesienne dosyć już ciemne i zimne poranki, to warto z pewnością skosztować odświeżający, ale jednocześnie z emanujący słodyczą zapach - TOUS MOMENTS LOVE. Skomponowano go z nut różowego grejpfruita, różowego pieprzu, włoskiej mandarynki, kwiatów fiołka, konwali, malin, irysa, cedru. I doprawiono białym piżmem oraz drzewem sandałowym. Psik, psik... i od razu robi się wesoło.
Zazwyczaj my kobiety skarżymy się, ze nie mamy czasu na mozolny makijaż oczu. Jeśli zależy nam na szybkim i widocznym niemal od razu pogrubieniu rzęs, to wypróbujcie maskarę GRANDIOSE Lancome. Jej innowacyjna, wygięta szczoteczka pozwala precyzyjnie dotrzeć do każdej rzęsy i pokryć ją tuszem pod każdym niemal kątem.
Z badań wynika, że większość kobiet marzy o pełnych ustach. Zanim udacie się jednak na ich powiększenie, to polecam abyście przetestowały LIPMAXIMIZER, czyli błyszczyk wypełniający usta, który ma w swojej ofercie DIOR. W składzie kosmetyku występuje kolagen, który powoduje, że usta stają się pełniejsze, a przy tym są nawilżone i gładkie. Jak czytamy na opakowaniu, wystarczy błyszczyk stosować systematycznie przez 15 dni aby uzyskać efekt jędrnych ust.
Na koniec polecam niezwykle ciekawą lekturę o Orianie Fallaci. Słynnej włoskiej dziennikarce. Autorka, Cristina De Stefano, którą miałam przyjemność osobiście poznać i otrzymać od niej autograf, w książce zatytułowanej - ORIANA FALLACI PORTRET KOBIETY ( wyd. SONIA DRAGA) w sposób niezwykle ciekawy przedstawiła życie, przekonania i dążenia jednej z najodważniejszych dziennikarek świata. Bo taką była Oriana Fallaci, której udało się wedrzeć do świata dziennikarstwa lat 50-tych, zdominowanego przez mężczyzn. W latach 60. tych Fallaci postanowiła osiąść w Nowym Jorku. Oriana przeprowadziła wywiady z najważniejszymi osobistościami, głowami państw (m. in z Kaddafim, Chomeinim, również z Lechem Wałęsą), z którymi dyskutowała chcąc zrozumieć ich punkt widzenia.
Nowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i b...
Read moreNa konferencji firmy DOVE zaprezentowano wyniki badań, które przeprowadzono na zlecenie marki w latach 2004-2012. Raport. Prawdziwe Piękno. Redefinicja - zawiera opinie kobiet na temat postrzegania atrakcyjności fizycznej. Według Polek na atrakcyjno...
Read moreTak prezentuje się wiosenny numer KOSMETYKI I KOSMETOLOGII nr 99. Oprócz tematów kosmetycznych, czyli najnowszych zabiegów, na które warto zwrócić uwagę, prezentację technologii i osiągnięć kosmetologii rozwijającej się w tempie wręcz oszałamiającym,...
Read moreZ okazji 10-lecia marki Perfecta spotkaliśmy się na uroczystym śniadaniu, które poprowadziła Małgorzata Rozenek. I tym razem wcieliła się w rolę - Perfekcyjnej Pani domu odpowiadając na pytania dotyczące stylu życia, w tym organizacji czasu, również...
Read more