=
An overview of new products from the cosmetics industry
Nowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i będziemy tym pięknem emanować, dzięki sile oraz pasji.
Podczas spotkania z marką Neutrogena zaprezentowano nową kampanię reklamową oraz twarz marki - Jennifer Garner, która podzieliła się przesłaniem - "Pozwól rozwinąć się swoim marzeniom..."
Spotkanie zwieńczył wzruszający film "Cuda z nieba" (Miracles from heaven), w którym w główną rolę wcieliła się Jennifer Garner. To wzruszająca historia oparta na faktach. Z wielkim przesłaniem, by nie tracić nadziei. Zwłaszcza w sytuacjach, które wydają się bez wyjścia. Zawsze zdarzają się cuda! Wystarczy w nie TYLKO wierzyć!
TAMARA GOTOWICKA
kosmetykaikosmetologia.pl
Z WIZYTĄ W KLINICE DR BARBARY PARDA-GŁOMSKIEJ Mieliśmy przyjemność skorzystać z zaproszenia dr Barbary Parda, lekarza medycyny estetycznej. Pani doktor podzieliła się z nami informacjami dotyczącymi trendów, jakie pojawiły się w branży związanej z p...
Read moreRozpoczynamy sezon jesienny. Wśród nowości dostępnych w SEPHORZE, które zaprezentowano dziennikarzom w minioną, słoneczną sobotę, dzisiaj chciałam polecić te oto trzy produkty! Jeśli poszukujecie zapachu, który doda Wam energii w jesienne dosyć już...
Read moreNiezwykle pachnący specjał na piękną skórę bez cellulitu i rozstępów! Przygotowaliśmy go na bazie podkowiańskiej hedery, czyli bluszczu, ale rosnącego od 6 lat w naszym warszawskim ogródku! Jedną z wersji zapachowych, jest RUM, być może pierwsza go...
Read moreTwarz z głową Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej ko...
Read more