=

COSMONEWS - Przegląd kosmetyczny

An overview of new products from the cosmetics industry




profile-picture
Dodał: Redaktor CosmoNews - Uroda, 7 lat temu

L’OREAL I FUNDACJA TVN



PODZIEL SIĘ PIĘKNEM ZE WSZYSTKIMI oto hasło świątecznej akcji zorganizowanej przez markę L’Oreal wraz z Fundacją TVN. Z tej okazji odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadziła Magda Mołek.

Z okazji zbliżających się świąt cztery marki: L’Oréal Paris, Garnier, Mixa oraz Maybelline New York po raz pierwszy w historii zjednoczyły się, aby wspólnie podzielić się piękną ideą polegającą na wsparciu Fundacji TVN „nie jesteś sam”.

„Chcemy zaproponować najlepsze rozwiązania w dziedzinie piękna. Co możemy więc zrobić dla Polaków w okresie świąt? Postanowiliśmy nawiązać współpracę z Fundacją TVN" - powiedziała Anne Deubreil-Machet, dyrektor generalna, z Działu Szerokiej Dystrybucji L’Oréal Polska. Kupując produkty z tych czterech marek lub wysyłając kartkę świąteczną do najbliższych poprzez stronę www.PodzielSiePieknem.pl, możemy wspomóc Fundację i uczynić świat piękniejszym!

Dominika Świerczewska z Fundacji TVN wyraziła podziękowanie i nadzieję, że tak ważny projekt spotka się z szerokim zainteresowaniem Polaków i przyniesie pomoc tym najbardziej potrzebującym. Jednocześnie dodała, że jest uzależniona od kosmetyków kolorowych marki Maybelline, a szczególnie poleca maskary. Zachęcamy do wysyłania świątecznych kartek za pośrednictwem str www.PodzielSiePieknem.pl, która będzie działać od 1 do 24 grudnia. Specjalne, bożonarodzeniowe kartki wykonali polscy fotograficy oddając klimat poszczególnych marek.

L’Oréal Paris to czołowa marka kosmetyków na świecie, która oferuje innowacyjne produkty szerokiej grupie odbiorców. Dzieli się swoją wyjątkową wizją piękna, którą wspierają światowe gwiazdy ucieleśniające ideał piękna, podsumowany przez legendarne motto marki: „Ponieważ jesteś tego warta”.
Garnier od ponad 100 lat tworzy innowacyjne i dostępne produkty, aby odpowiedzieć na różnorodne potrzeby pielęgnacyjne. Siłą napędową marki jest jej dynamiczny charakter, ogromny optymizm oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania, które ułatwiają i uprzyjemniają codzienną pielęgnację.
Maybelline New York to przodująca na rynku kosmetycznym marka dostępna w ponad stu krajach. Łącząc technologicznie zaawansowane formuły z nowojorskimi trendami, marka Maybelline New York obrała sobie za misję oferowanie innowacyjnych, dostępnych i łatwych w stosowaniu kosmetyków do makijażu dla każdej kobiety, w myśl hasła „From Catwalk to Sidewalk” / „Z wybiegu na ulice”.
Marka Mixa narodziła się w 1924 r. we francuskich aptekach. Pierwsza gama produktów została stworzona do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry niemowląt. W oparciu o tę ekspertyzę firma rozwinęła produkty do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała kobiet.



Magda Wunsche w swoim obrazie skupiła uwagę na cieple relacji. Tą cechą odznacza się marka Garnier.
Garnier_kartkaŁukasz Pukowiec podkreślił modny duch marki Maybelline.
Maybelline_kartkaMateusz Stankiewicz wyraził najwyższą klasę i aspiracyjny charakter przekazu firmy L’Oreal.
Z kolei Łukasz Pęcak skupił się na relacji kobiet z dziećmi, na nieskończonej miłości i bliskości.

profile-picture
6 lat temu

Szokujące odkrycie naukowców – Męskie nasienie jest zdrowe i spowalnia proces starzenia! Chociaż to temat tabu, nie możemy się na niego zamykać. Przecież to całkowicie normalna część życia każdego człowieka i nie musimy się tego wstydzić. Dwóch nau...

Czytaj więcej
profile-picture
7 lat temu

Dla Czytelników KOSMETYKI I KOSMETOLOGII z Warszawy i okolic mamy wyjątkową propozycję zabiegu samoopalającego. Wystarczy, że kupisz KOSMETYKĘ I KOSMETOLOGIĘ, a będziesz mogła skorzystać z zabiegu w cenie z dużym RABATEM - 30 zł . Poniżej opis zabieg...

Czytaj więcej
profile-picture
7 lat temu

Spotkanie z marką Larens odbyło się w warszawskim SPA CECE, gdzie goszczono profesora Andrzeja Frydrychowskiego, wybitnego naukowca mającego na koncie 5 patentów oraz wiele wyróżnień przyznawanych nie tylko w kraju, ale też w Brukseli i Genewie. Pro...

Czytaj więcej
profile-picture
7 lat temu

" TREND ZIELONEGO PIĘKNA ZWANEGO GREEN-BEAUTY ZDOBYWA CORAZ TO NOWE RZESZE ZWOLENNIKÓW. W POLSCE RYNEK EKOKOSMETYKÓW JEST JESZCZE BARDZO MŁODY, ALE CORAZ WYRAŹNIEJ ZAZNACZA SWOJĄ OBECNOŚĆ. WIERZYMY, IŻ NASZE DZIAŁANIA MAJĄ REALNY WPŁYW NA ŚRODOWIS...

Czytaj więcej
© 2018-2025 CosmoNews.pl ~ Przegląd kosmetyczny | Kontakt | Redakcja
Recenzje i nowości kosmetyczne.