=
An overview of new products from the cosmetics industry
Z okazji 10-lecia marki Perfecta spotkaliśmy się na uroczystym śniadaniu, które poprowadziła Małgorzata Rozenek. I tym razem wcieliła się w rolę - Perfekcyjnej Pani domu odpowiadając na pytania dotyczące stylu życia, w tym organizacji czasu, również wolnego.
Jak podkreśliła, w życiu trzeba mieć cel i wyzwania. Dlatego stawia sobie wysoko poprzeczkę. I do tego namawia również innych. W wolnym czasie p. Małgosia docenia pobyt w domu. Wówczas może poświęcić czas pielęgnacji urody. Przygotowuje więc np. kąpiel i nakłada maseczkę. Lubi te marki Perfecta, w saszetkach, zwłaszcza sięga po maseczki na planie. Zawsze je ma pod ręką. W wolnym czasie lubi też pobiegać. Ponieważ, jak każda kobieta uwielbia kosmetyki, z zainteresowaniem wysłuchała prezentacji poświęconej najnowszym produktom PERFECTY - BioLaser (w dwóch wersjach: dla 30-50 latek oraz 50-70 latek), których powstanie było inspiracją zaczerpniętą z efektów uzyskanych po zabiegach odmładzających z użyciem lasera frakcyjnego. Spotkanie nie mogło odbyć się bez urodzinowego tortu, który pokroili, p. Agnieszka Gryc, dyrektor Marketingu oraz Prezes firmy, p. Jacek Majdax.
A na gości czekała jeszcze jedna miła niespodzianka. Czyli zabieg na dłonie z pachnącą truskawkami parafiną i masaż na obolałe kręgosłupy.
Życzymy wszystkiego dobrego marce PERFECTA, dzięki której każda z nas może poczuć się PERFEKCyjnie. I pięknie!
Tamara Gotowicka, KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, tuż po zabiegach i masażu z Małgorzatą Rozenek
Twarz z głową Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej ko...
Czytaj więcejNowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i b...
Czytaj więcejNa konferencji firmy DOVE zaprezentowano wyniki badań, które przeprowadzono na zlecenie marki w latach 2004-2012. Raport. Prawdziwe Piękno. Redefinicja - zawiera opinie kobiet na temat postrzegania atrakcyjności fizycznej. Według Polek na atrakcyjno...
Czytaj więcejTak prezentuje się wiosenny numer KOSMETYKI I KOSMETOLOGII nr 99. Oprócz tematów kosmetycznych, czyli najnowszych zabiegów, na które warto zwrócić uwagę, prezentację technologii i osiągnięć kosmetologii rozwijającej się w tempie wręcz oszałamiającym,...
Czytaj więcej