=
An overview of new products from the cosmetics industry
PODZIEL SIĘ PIĘKNEM ZE WSZYSTKIMI oto hasło świątecznej akcji zorganizowanej przez markę L’Oreal wraz z Fundacją TVN. Z tej okazji odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadziła Magda Mołek.
Z okazji zbliżających się świąt cztery marki: L’Oréal Paris, Garnier, Mixa oraz Maybelline New York po raz pierwszy w historii zjednoczyły się, aby wspólnie podzielić się piękną ideą polegającą na wsparciu Fundacji TVN „nie jesteś sam”.
„Chcemy zaproponować najlepsze rozwiązania w dziedzinie piękna. Co możemy więc zrobić dla Polaków w okresie świąt? Postanowiliśmy nawiązać współpracę z Fundacją TVN" - powiedziała Anne Deubreil-Machet, dyrektor generalna, z Działu Szerokiej Dystrybucji L’Oréal Polska. Kupując produkty z tych czterech marek lub wysyłając kartkę świąteczną do najbliższych poprzez stronę www.PodzielSiePieknem.pl, możemy wspomóc Fundację i uczynić świat piękniejszym!
Dominika Świerczewska z Fundacji TVN wyraziła podziękowanie i nadzieję, że tak ważny projekt spotka się z szerokim zainteresowaniem Polaków i przyniesie pomoc tym najbardziej potrzebującym. Jednocześnie dodała, że jest uzależniona od kosmetyków kolorowych marki Maybelline, a szczególnie poleca maskary. Zachęcamy do wysyłania świątecznych kartek za pośrednictwem str www.PodzielSiePieknem.pl, która będzie działać od 1 do 24 grudnia. Specjalne, bożonarodzeniowe kartki wykonali polscy fotograficy oddając klimat poszczególnych marek.
L’Oréal Paris to czołowa marka kosmetyków na świecie, która oferuje innowacyjne produkty szerokiej grupie odbiorców. Dzieli się swoją wyjątkową wizją piękna, którą wspierają światowe gwiazdy ucieleśniające ideał piękna, podsumowany przez legendarne motto marki: „Ponieważ jesteś tego warta”.
Garnier od ponad 100 lat tworzy innowacyjne i dostępne produkty, aby odpowiedzieć na różnorodne potrzeby pielęgnacyjne. Siłą napędową marki jest jej dynamiczny charakter, ogromny optymizm oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania, które ułatwiają i uprzyjemniają codzienną pielęgnację.
Maybelline New York to przodująca na rynku kosmetycznym marka dostępna w ponad stu krajach. Łącząc technologicznie zaawansowane formuły z nowojorskimi trendami, marka Maybelline New York obrała sobie za misję oferowanie innowacyjnych, dostępnych i łatwych w stosowaniu kosmetyków do makijażu dla każdej kobiety, w myśl hasła „From Catwalk to Sidewalk” / „Z wybiegu na ulice”.
Marka Mixa narodziła się w 1924 r. we francuskich aptekach. Pierwsza gama produktów została stworzona do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry niemowląt. W oparciu o tę ekspertyzę firma rozwinęła produkty do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała kobiet.
Magda Wunsche w swoim obrazie skupiła uwagę na cieple relacji. Tą cechą odznacza się marka Garnier.
Garnier_kartkaŁukasz Pukowiec podkreślił modny duch marki Maybelline.
Maybelline_kartkaMateusz Stankiewicz wyraził najwyższą klasę i aspiracyjny charakter przekazu firmy L’Oreal.
Z kolei Łukasz Pęcak skupił się na relacji kobiet z dziećmi, na nieskończonej miłości i bliskości.
MAKE UP SCHOOL Sephora zaprosiła nas na konferencję poświęconą innowacyjnemu projektowi "Make-Up School". Są to spotkania podczas, których w Sephorze będzie można dobrać makijaż i nauczyć się jego tajników. Zajęcia odbywają się w grupach. Podczas pó...
Read moreW restauracji Kameralnej w Warszawie mieliśmy okazję wysłuchać niezwykle ciekawej prezentacji dotyczącej wszechstronnego zastosowania kremu Beta-Skin. Produkt jest zalecany osobom ze skórą alergiczną, przy atopowym zapaleniu skóry, trądziku. Wspomag...
Read moreNiezwykle pachnący specjał na piękną skórę bez cellulitu i rozstępów! Przygotowaliśmy go na bazie podkowiańskiej hedery, czyli bluszczu, ale rosnącego od 6 lat w naszym warszawskim ogródku! Jedną z wersji zapachowych, jest RUM, być może pierwsza go...
Read more