=

COSMO NEWS - Cosmetic review

An overview of new products from the cosmetics industry




profile-picture
Dodał: Redaktor CosmoNews - Uroda, 8 years ago

KAMPANIA EDUKACYJNA - TWARZ Z GŁOWĄ



Twarz z głową


Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej kontrowersji. Firma Allergan, pomysłodawca kampanii - „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość” zaprosiła do debaty poświęconej perspektywom medycyny estetycznej Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskie Towarzystwo Lekarskie – Oddział w Warszawie oraz Sekcję Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Kampania skierowana jest do osób, które poszukują rzetelnej wiedzy
z zakresu medycyny estetycznej. Jak podkreślili prelegenci zabiegi są bezpieczne, jeśli będziemy z nich korzystać rozważnie. Zwrócono uwagę na istotną rolę lekarza, który powinien przeprowadzić z pacjentem wywiad, zaproponować lub też odradzić zabieg, jeśli nie jest on właściwy.

Debata_inaugurująca_kampanię_Twarz_z_Głową_wiem_wymagam _wybieram_sprawdzoną jakość_21_03_2013





Prelegenci: Prof. Waldemar Placek – Przewodniczący, Sekcja Dermatologii Estetycznej, Polskie Towarzystwo Dermatologiczne, prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta – Seksuolog, ginekolog, Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska – Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, dr Maria Rotkiel – Psycholog społeczny, dr Andrzej Ignaciuk – Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, Sekcja Medycyny Estetycznej PZL oraz Anna Popek, prowadząca spotkanie

profile-picture
7 years ago

19 lutego 2013 roku w Ambasadzie Francji odbyło się spotkanie z renomowanymi francuskimi wytwórcami produktów pielęgnacyjnych. Była to okazja do poznania bardzo ciekawej oferty kilkunastu marek, które w Polsce poszukują przedstawicieli. OLYMPUS DIG...

Read more
profile-picture
7 years ago

Nowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i b...

Read more
profile-picture
7 years ago
cosmonews

DERMATION

Uroda

Zapraszamy na ZABIEG URZĄDZENIEM DERMATION do salonu kosmetycznego w samym sercu WARSZAWY na Nowym Świecie! Zabieg z zastosowaniem urządzenia najnowszej regeneracji - DERMATION pomoże zwalczyć efekty starzenia się skóry (tj. zmarszczki, naczynka krwi...

Read more
profile-picture
7 years ago

Już po raz siódmy odbędzie się w Lublinie EUROPEJSKI FESTIWAL SMAKU (3-11 września). Podczas imprezy będzie można poznać wytwórców różnych ciekawych produktów. Na początku przed Centrum Spotkania Kultur i przed Ratuszem stanie stół spotkań promujący...

Read more
© 2018 CosmoNews.pl | Website for cosmetologis | Kontakt | Redakcja
Publishing Industry