=

COSMO NEWS - Cosmetic review

An overview of new products from the cosmetics industry




profile-picture
Dodał: Redaktor CosmoNews - Uroda, 7 years ago

KAMPANIA EDUKACYJNA - TWARZ Z GŁOWĄ



Twarz z głową


Z najnowszych badań na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, które przeprowadził instytut badawczy Millward Brown wynika, że zabiegi medycyny estetycznej stają się coraz bardziej popularne i budzą też coraz mniej kontrowersji. Firma Allergan, pomysłodawca kampanii - „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość” zaprosiła do debaty poświęconej perspektywom medycyny estetycznej Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskie Towarzystwo Lekarskie – Oddział w Warszawie oraz Sekcję Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Kampania skierowana jest do osób, które poszukują rzetelnej wiedzy
z zakresu medycyny estetycznej. Jak podkreślili prelegenci zabiegi są bezpieczne, jeśli będziemy z nich korzystać rozważnie. Zwrócono uwagę na istotną rolę lekarza, który powinien przeprowadzić z pacjentem wywiad, zaproponować lub też odradzić zabieg, jeśli nie jest on właściwy.

Debata_inaugurująca_kampanię_Twarz_z_Głową_wiem_wymagam _wybieram_sprawdzoną jakość_21_03_2013





Prelegenci: Prof. Waldemar Placek – Przewodniczący, Sekcja Dermatologii Estetycznej, Polskie Towarzystwo Dermatologiczne, prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta – Seksuolog, ginekolog, Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska – Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, dr Maria Rotkiel – Psycholog społeczny, dr Andrzej Ignaciuk – Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, Sekcja Medycyny Estetycznej PZL oraz Anna Popek, prowadząca spotkanie

profile-picture
6 years ago

Dlaczego wiosna dla każdego pachnie inaczej i o tym, że perfumy można wąchać nawet na brodzie perfumiarza – opowiada Marta Siembab, jedyna senselierka w Polsce. Zapewne wiosna dla każdego pachnie inaczej… Czym pachnie Twoja wiosna? Moja wiosna to z...

Read more
profile-picture
7 years ago

W restauracji Kameralnej w Warszawie mieliśmy okazję wysłuchać niezwykle ciekawej prezentacji dotyczącej wszechstronnego zastosowania kremu Beta-Skin. Produkt jest zalecany osobom ze skórą alergiczną, przy atopowym zapaleniu skóry, trądziku. Wspomag...

Read more
profile-picture
7 years ago

NOWA MISS KOSMETYCZEK CLARENY 2014 19 stycznia br. w warszawskim hotelu Radisson Blu wzieliśmy udział w gali związanej z konkursem Miss Kosmetyczek 2014 organizowanym od 5 lat przez firmę Clarena. Obradując w jury nie mieliśmy wątpliwości. Zwyciężył...

Read more
profile-picture
7 years ago

Zapach Incanto Shine Salvatore Ferragamo jest owocowo-kwiatowy. Kompozycja w nucie głowy tętni nutami: ananasa, marakui, bergamotki, które w sercu zapachu rozwijają się dzięki bukietowi frezji, piwonii chińskiej oraz brzoskwini. W podstawie Incanto w...

Read more
© 2018 CosmoNews.pl | Website for cosmetologis | Kontakt | Redakcja
Publishing Industry