=
An overview of new products from the cosmetics industry
Pierwszą imprezę w patronackim salonie czasopisma KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA - FESTIWAL URODY, mamy już za sobą. Zaproszone Panie mogły skorzytać z profesjonalnego makijażu marki MARY KAY, z zabiegów na dłonie, peelingu ust i wielu, wielu profesjonalnych porad dotyczących pielęgnacji skóry.
Jak to zwykle bywa w miłym towarzystwie Pań, nie zabrakło także rozmów na temat mody, zdrowego stylu życia, odpowiedniej diety oraz wymiany doświadczeń, nawet życiowych. Dziękujemy Pani Marcie Szczegodzińskiej z Mary Kay Cosmetics i wszystkim Uczestniczkom spotkania.
Mary Kay w 1963 roku założyła w Teksasie firmę kosmetyczną, która wkrótce zaczęła być znana na całym świecie. W tym trudnym czasie Mary Kay stała się niezależną businesswoman i odniosła sukces. Za nią podążyły setki kobiet, którym zależało na rozwoju profesjonalnym. Mary Kay była wyjątkową osobą. W KOSMETYCE I KOSMETOLOGII, w nr 68 z 2006 roku, wspominałam o niej w związku z pierwszą konferencją prasową oraz biografią Mary Kay, którą przeczytałam z wielkim zainteresowaniem o wymownym tytule – „CUDA SIĘ ZDARZAJĄ”. Wówczas napisałam – „Sukcesy odnoszą Ci, którzy wyróżniają się osobowością, zdolnościami i stawianiem sobie życiowych celów. A takie zasady wyznawała właśnie Mary Kay. Jak podkreślała - entuzjazm, dyscyplina, chęci , wreszcie uznanie dla innych – to najważniejsze wartości pozwalające odnieść sukces”. Tego życzę wszystkim naszym wiernym Czytelnikom oraz Sympatykom!
FESTIWAL URODY uważamy za bardzo udane spotkanie! Niebawem zapraszamy na na kolejne!
Redaktor Naczelna czasopisma KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, Tamara Gotowicka, oddała się w ręce Pani Marty. Efekt makijażu, który wybrała był naturalny, dziewczęcy, z przewagą jasnego różu, beżu i bieli.
Na konferencji firmy DOVE zaprezentowano wyniki badań, które przeprowadzono na zlecenie marki w latach 2004-2012. Raport. Prawdziwe Piękno. Redefinicja - zawiera opinie kobiet na temat postrzegania atrakcyjności fizycznej. Według Polek na atrakcyjno...
Read more" TREND ZIELONEGO PIĘKNA ZWANEGO GREEN-BEAUTY ZDOBYWA CORAZ TO NOWE RZESZE ZWOLENNIKÓW. W POLSCE RYNEK EKOKOSMETYKÓW JEST JESZCZE BARDZO MŁODY, ALE CORAZ WYRAŹNIEJ ZAZNACZA SWOJĄ OBECNOŚĆ. WIERZYMY, IŻ NASZE DZIAŁANIA MAJĄ REALNY WPŁYW NA ŚRODOWIS...
Read moreW dzisiejszych czasach moc olejków eterycznych jest częstym tematem wśród zwykłych ludzi, jak i ekspertów i naukowców. Mianowicie mają one szerokie zastosowanie, na przykład: wiele osób wykorzystuje je jako kluczowy składnik dodany do szamponu w celu...
Read moreRozpoczynamy sezon jesienny. Wśród nowości dostępnych w SEPHORZE, które zaprezentowano dziennikarzom w minioną, słoneczną sobotę, dzisiaj chciałam polecić te oto trzy produkty! Jeśli poszukujecie zapachu, który doda Wam energii w jesienne dosyć już...
Read more