=
An overview of new products from the cosmetics industry
Pierwszą imprezę w patronackim salonie czasopisma KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA - FESTIWAL URODY, mamy już za sobą. Zaproszone Panie mogły skorzytać z profesjonalnego makijażu marki MARY KAY, z zabiegów na dłonie, peelingu ust i wielu, wielu profesjonalnych porad dotyczących pielęgnacji skóry.
Jak to zwykle bywa w miłym towarzystwie Pań, nie zabrakło także rozmów na temat mody, zdrowego stylu życia, odpowiedniej diety oraz wymiany doświadczeń, nawet życiowych. Dziękujemy Pani Marcie Szczegodzińskiej z Mary Kay Cosmetics i wszystkim Uczestniczkom spotkania.
Mary Kay w 1963 roku założyła w Teksasie firmę kosmetyczną, która wkrótce zaczęła być znana na całym świecie. W tym trudnym czasie Mary Kay stała się niezależną businesswoman i odniosła sukces. Za nią podążyły setki kobiet, którym zależało na rozwoju profesjonalnym. Mary Kay była wyjątkową osobą. W KOSMETYCE I KOSMETOLOGII, w nr 68 z 2006 roku, wspominałam o niej w związku z pierwszą konferencją prasową oraz biografią Mary Kay, którą przeczytałam z wielkim zainteresowaniem o wymownym tytule – „CUDA SIĘ ZDARZAJĄ”. Wówczas napisałam – „Sukcesy odnoszą Ci, którzy wyróżniają się osobowością, zdolnościami i stawianiem sobie życiowych celów. A takie zasady wyznawała właśnie Mary Kay. Jak podkreślała - entuzjazm, dyscyplina, chęci , wreszcie uznanie dla innych – to najważniejsze wartości pozwalające odnieść sukces”. Tego życzę wszystkim naszym wiernym Czytelnikom oraz Sympatykom!
FESTIWAL URODY uważamy za bardzo udane spotkanie! Niebawem zapraszamy na na kolejne!
Redaktor Naczelna czasopisma KOSMETYKA I KOSMETOLOGIA, Tamara Gotowicka, oddała się w ręce Pani Marty. Efekt makijażu, który wybrała był naturalny, dziewczęcy, z przewagą jasnego różu, beżu i bieli.
Z WIZYTĄ W KLINICE DR BARBARY PARDA-GŁOMSKIEJ Mieliśmy przyjemność skorzystać z zaproszenia dr Barbary Parda, lekarza medycyny estetycznej. Pani doktor podzieliła się z nami informacjami dotyczącymi trendów, jakie pojawiły się w branży związanej z p...
Read moreNowa kampania marki Neutrogena zachęca nas abyśmy skupiły uwagę na naszych marzeniach i ambicjach. "See what's possible!" To zachęta do tego, abyśmy sprawdzały swoje możliwości. Byśmy marzyły, ale też wcielały te marzenia w życie. Jesteśmy piękne i b...
Read moreLato trwa. Cieszy nasze oczy tęczą kolorów, m. in. turkusem, kobaltem, miętową zielenią oraz niezliczoną ilością odcieni fioletu, które pozytywnie oddziałują na naszą psychikę. Poza tym przyciągają uwagę. Cieszymy się słońcem i mamy więcej energii or...
Read moreMAKE UP SCHOOL Sephora zaprosiła nas na konferencję poświęconą innowacyjnemu projektowi "Make-Up School". Są to spotkania podczas, których w Sephorze będzie można dobrać makijaż i nauczyć się jego tajników. Zajęcia odbywają się w grupach. Podczas pó...
Read more